(Viladecans) Xerrada a l’Ateneu llibertari amb les companyes de Stop Maremortum.

12345662_916014045152331_4807048436790996732_nEl proper Dissabte dia 19 a les 20:00 acollirem a l’Ateneu una xerrada amb un company militant de la plataforma “Stop Mare Mortum”, plataforma ciutadana que té per objectiu fomentar un canvi en les polítiques europees d’estrangeria i migratòries. Stop Mare Mortum va néixer a finals d’abril del 2015 després de la mort d’unes 900 persones en un naufragi a la costa italiana, a canal de Sicília, i ho va fer amb l’objectiu d’acabar amb aquesta situació.

Per tal de fer una posada en comú i compatir experiències e inquietuds, us convidem al evento on també hi haurà sopador.

Salut i lluita!

Author: Ateneu Girona 36

L'Ateneu llibertari Girona 36 es troba al Carrer Girona nº36 de Viladecans. Les assemblees són els Dimecres a les 21:30. A part de diversos tallers i xerrades, així com activitats de caràcter polític, l'Ateneu també disposa d'una tenda gratuïta i d'una biblioteca que obre tots els Divendres.