[Lleida] Xerrada de Carlos Taibo “Per què les idees llibertàries són més actuals que mai?” + Presentació de la Federació Anarquista de Catalunya

El dimecres 10 l’Assemblea Llibertària de Lleida presenta a Lleida la Federació Anarquista de Catalunya. L’acte s’efectuarà al Bar Beat (Doctora Castells, 36. Cappont).

Acompanyarem la presentació d’una xerrada titulada “Per què les idees llibertàries són més actuals que mai?”, a càrrec de Carlos Taibo.

Carlos Taibo és professor titular de Ciències Polítiques i de l’Administració a la Universitat Autònoma de Madrid i autor de llibres com: “¿Por qué el decrecimiento? Un ensayo sobre la antesala del colapso”, “Repensar la anarquía. Acción directa, autogestión y autonomía.”

Us hi esperem.

Salut